Mys på Söder

Jag hade mycket, mycket trevligt ikväll!
Har inte träffat mamma och pappa på flera veckor.


På Menyn

Bakad potatis med en köttbit och sallad.
Till efterrätt:
Först mammas jordgubbar/blåbär med grädde
Sen pappas frukter med glass! :D *Dom är lite roliga ibland*


Det var mysigt att vara hemma med mamma och pappa. Om det är något man märker att man glömmer när man flyttat ut är att det alltid känns mer hemma när man är med mamma och pappa. Det tycker jag i alla fall.

Sen får jag ju alltid ett speciellt känsla i magen varje gång jag är hemma på Södermalm. Saknar mitt södermalm. Du har mysfaktor rakt igenom där!!
Ah... Önskar att man kunde få flytta tillbaka, om bara för någon dag eller kanske en vecka?

Har ni något ställe som ni alltid känner er mer hemma på, eller som ni kan längta till ibland?


Utsikt från den promenad jag alltid gick då jag ville vara för mig själv.
Montelius Väg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0