Vanilj

Efter att jag hade skrivit här igår gick vi och la oss i sängen och tittade på ARKIV X. Det är roligt att en serie som gick när man var liten, som man bara såg några avsnitt av. Jag sitter på helspänn och väntar på ett avsnitt som jag vet gjorde mig rädd som liten.
Vi såg ett som skulle ha kunnat vara det, bara härom dagen. Men jag tror att det kommer komma en "uppföljare" om en liten stund. Vi får se. Jag kommer bara ihåg en scen.. Sjukt läskig.. DÅ!

Till det drack vi te. Hur mysigt som helst. Jag råkade bara välja fel smak. Jag gillar inte vaniljte. För då mår jag bara illa. Speciellt den här som jag har köpt hem! URK!


Den här veckan är hektisk. Det är 2 inlämningar på fredag och jag har en del i rest eftersom att jag hoppade in på kursen några veckor senare än alla andra.
Planen för ikväll är att jag ska göra klar mitt projektarbete som jag verkligen inte orkade med igår och sen skriva lite på ett utkast för den andra uppgiften. Wish me luck!
Det borde inte vara så svårt egentligen. Ska försöka hinna klar med allt i projektarbetet ikväll eller imorgon. Så jag kan fokusera på resten!

Min blogg kommer nog inte vara så rolig att läsa nu eftersom att jag bara har en massa plugg. Men jag ska också försöka skriva lite om Lady Gaga och lägga upp lite bilder från i lördags! :)

Puss på er..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0