Dagarna Innan Premiären

Nu, såhär dagarna innan premiären av Harry Potter och Dödsrekilerna del 1, kommer ett inlägg om Emma Watson. Hon har verkligen vuxit i mina ögon, från att vara en liten snoffsig flicka (förlåt mig) till att vara en extremt modemedveten student och skåderspelerska. Hon har precis gjort det offentligt att hon, vid sidan om sina studier på Brown, ska börja designa egna kläder.

Jag tar tillbaka allt illa som jag sagt om henne. Önskar att jag hade samma driv som henne.

Hur gillar ni hennes nya stil?




Hon är hur cool som helst!

Vad tycker du, skulle hon ha behållt lockarna som hon hade innan?


Kommentarer
Postat av: angelina

fin blogg :D

2010-11-14 @ 11:15:59
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0