Landet Eller Kolmården?

Jag skulle verkligen inte klaga på att få vara hemma med B och bara mysa under filtar i soffan till någon mysig film. Det här vädret skriker ju bara MYS, eller vad säger ni?

Vi har börjat prata om vad vi ska göra på vår ledig helg tillsammans som sakta men säkert börja närma sig. Den 19/11, så det är bara en helg kvar.
Tittar jag på mitt schema så ser jag att den sista helgen vi hade ledigt samtidigt var den 8/10. Det är verkligen länge men vi har haft det så tidigare, så vi är ganska vana.

B fick en helg på Kolmården av sin familj i födelsedagspresent, så att vi ska få åka och titta på vargarna. Det vore mysigt att bara få komma bort en helg och unna varandra lite tid. Om inte det blir av den helgen så åker vi nog ut till landet. Han blir alltid lite "sakna-landet"-sjuk när snön börjar falla. Hur som helst så är det en helg bara ägnad oss. Ingen annan. Det ska bli så skönt! :)

Vad skulle ni välja?


Kommentarer
Postat av: Yum

Sv;Hihi, tack ;D

Tack, hoppas jag med.

2010-11-09 @ 19:06:58
URL: http://yum.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0