Lättlagad Mat?

Planen för idag?

Jag fick frågan av Jojo för några dagar sedan, om jag hade något för mig. Jag svarade då att nja, jag jobbar stängning så det skulle bli lite svårt att hinna hitta på något under vare sig dagen eller kvällen. Söndagar vill man dessutom komma hem och koppla av en stund innan jobbet dra igång på måndagen igen. (För vissa då, inte för mig och B direkt)

Sen visade det ju sig att jag öppnade idag och slutar kl. 16, så jag hade ju kunnat hitta på något i alla fall. Det var ju lite tråkigt!
Men jag kommer nog bara åka hem och ta igen den sömn jag inte fått under dom senaste dagarna. Funderar på om jag ska köpa med mig något gott och laga till mig själv och sen bara mysa framför någon film eller liknande. Godis skulle ju inte sitta fel det heller. :)

Har ni tips på lättlagad god mat för en ensam själ?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Nej vi gick inte i samma skola, men jag har sett dom ett antal gånger.. och redan då märkte man att det var fel på dom båda ''/

Bilderna finns på google också.

2010-11-14 @ 13:30:04
URL: http://matiildablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0