Driv

Något jag har lärt mig idag är att man ska unmgås med människor som ger en något tillbaka. Det måste inte vara saker, det är oftast inte därför jag umgås med dom jag gillar. Utan jag menar mer erfarenheter och driv.

Ibland känner jag att jag kan hamna i en ond cirkel med jobb och lite tid för annat. Men så sitter man och pratar med någon som sitter någorlunda i samma sitts som en själv och helt plötsligt förstår man varför.

Jag vet vad jag vill och jag tänker göra allt som står i min väg för att nå så långt. Om det innebär slit och släng i år för att känna mig trygg 2017 så är det helt klart värt det. Att personer kan få en att känna att man vill om man kan och att man är värd det, det är vad jag kallar vänskap.

Håller er om ryggen vad det än gäller.
Jag ställer upp i vått och tort!
Det är ni alla värda!

Puss på er..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0