Rebus I Skottland

Som jag skrev för bara något inlägg sedan så skulle jag verkligen vilja åka bort om bara för några dagar. Det hade verkligen varit så skönt och jag blir ju inte mindre ressugen när man sitter och pratar med pappa som snart ska iväg till Kina.

Han och Kungen. :P Han åker ju till Kina nu, det känns som om han förtjänar lite egentid. Följ inte efter honom dit, då blir jag arg!

Men hur som helst, tillbaka till min historia.
Jag gav B en resa till Bad Gastein i födelsedagspresent. Jag tänkte att vi skulle åka dit vid den här tiden och unna oss lite mystid med massa snö och julbord som många anordnar såhär dags.

B vill dock åka i vår så att vi kan vandra. Vilket iofs är likt B så jag är inte förvånad.
Men jag vet också att han skulle vilja åka till Skottland och eventuellt tågluffa så att han får se allt det gröna. Pappa är ganska förtjust i deckare och då speciellt böckerna om Rebus, som utspelar sig i Skottland. Han åkte dit tidigare i år och utforskade de ställen som är med i böckerna.
Han föreslog att vi kanske skulle kunna göra det tillsammans. Mina föräldrar, B och jag och kanske B's familj åka till Skottland?
Det vore så mysigt!

Men vi får se när det blir av. Vill inte missa julen i butiken. Det är ju höjpunkten på året! ;)

Puss på er..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0