Vad Önskar Ni Er?

Snart är tomten här. Har ni önskat er någon speciellt i julklapp i år?

Min önskelista har ni ju fått läsa några gånger. Den växer för varje dag kan jag meddela er där ute.

Jag hade en liten rolig idé, jag har länge försökt att inrikta min blogg. Självklart kommer jag fortfarande att skriva om mitt stojiga liv - som just nu kretsar mycket kring jobb. Men jag har inte riktigt vetat vad jag vill satsa på.

Det jag tänkte att ni skulle få göra, det är att önska er mer saker på min blogg. Är det något ni vill att jag ska skriva mer eller mindre om?
Mer bilder?
Musik?

Skriv gärna en liten kommentar under det här inlägget, så ska vi se om inte min blogg kan bli ännu lite roligare för er att läsa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0