Vänskapsringen Brinner

Mitt finger stöter bort min vänskapsring som jag delar med Disa. Det gör mig väldigt ledsen.

När vi åkte till Mallorca efter min student så skaffade vi oss vänskapsringar. (För er kanske det låter barnsligt, men för oss var det stort)
Hon har alltid varit som en syster för mig och kommer alltid att vara som en syster för mig, trots det att vi inte ses så mycket idag. Varje gång jag har tittat på ringen så har jag tänkt på henne.

Det tråkiga nu är att där min ring har suttit, ser det nu ut som att jag har fått en brännskada. Det har bildats något lager på ringen som min hud inte verkar tåla, så jag kan inte ha ringen på mig något mer.

Så idag tar jag av mig ringen permanent och lägger ringen på ett ställe så att den inte ska försvinna.

Men Disa, hur ska jag göra nu?

Kommentarer
Postat av: sandra. wicked.

Ringen har varit en symbol, något för att ni inte skall glömma varandra.

Men en riktig vän glömmer man aldrig. Du behöver inte symbolen. Låt din hjärna och ditt hjärta påminna dig om hur viktigt hon är i ditt liv.

2010-11-15 @ 12:49:27
URL: http://angelbynight.blogg.se/
Postat av: Daniel

Sandra här ovan har svaret!!!

2010-11-15 @ 23:00:32
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0