Dagen D

Nu har jag fått lite rätsida på vad det var som hände med min blogg. Allt är som det ska igen!
Skönt!


Imogron är det dags för högskoleprov. Hua!
Jag har inte riktigt tänkt på det - som alltid - och nu helt plötsligt är Dagen D här. Ahh!

Men vet ni vad, jag tänker inte oroa mig i onödan. Det kan faktiskt inte bli värre än vad det blev förra gången. Det tror jag inte! :P
Sen kräver ju inte den utbildning som jag vill gå att jag måste ha gjort provet. Så det här blir garanterat den sista gången jag ger mig på det!

Är det fler än jag som ska göra det imorgon??

Pussa..*


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Tack! Ja jag har gjort den själv :oP

2010-10-22 @ 18:48:32
URL: http://blogg.veckorevyn.com/annas/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0