Hoppade I Sista Sekund

Det blir inget högskoleprov för min del idag. Jag valde faktiskt att inte ställa klockan. Nu vet jag att jag kommer få en del höjda ögonbryn men vet ni vad. Det hade inte funkat så som jag mår nu. Så jag ger mig själv tillåtelse att vara hemma idag.

Men nästa helg, då vet ni, då ska jag och J och B ut till landet hela helgen och bara mysa. Vi ska baka, laga mat, dricka vin (funderar även på glögg) och bara vara. Tror att vi alla behöver komma bort en stund. Det har varit ganska hektiska månader här nu.

Men jag längtar faktiskt jättemycket till nästa helg men det skulle inte förvåna mig om jag blir sjuk på rikigt då!

Till alla er andra som faktistk gjorde högskoleprovet idag - Hoppas det gick så pass bra som ni hade hoppats på!!

Nu ska jag koka mig lite kaffe och sen sätta igång med tvätten!

Pussa..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0