Lasagne och Gruppbilder

Okej, nu går det inte att förneka längre...

Jag måste hem och sova efter jobbet då min förkylning tar över. Jag har redan hunnit nysa ett antal gånger och dagen har precis börjat.

Jag skulle egentligen träffa min mammi idag. Har inte gjort det på ett tag och så skulle vi prata om TRAC-utbildningen. Men jag tror dessvärre att jag får ställa in det idag.. *ledsen i ögat*

Tjejmiddagen var hur trevlig som helst. Vi pratade verkligen om allt.
På ett sätt är det roligt att ses så pass sällan för det finns så mycket att ta igen men samtidigt så slår det en hur mycket man missar.

Min kompis Kikka, som jag och B bodde grannar med för 1 år sedan, har jag inte sett på säkert 6 månader. Inte ok. Det är dags för en förändring.

Vi pratade verkligen om allt mellan himmel och jord. Jag hade hur trevligt som helst och skulle vilja att kvällen fortsatte.

Bilder kommer senare idag.

Puss o Kram..*

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vi var på the bishops arms!

Skoj med tjejkväll, det kan man inte få för många av :-)

Kram!

2010-10-17 @ 10:28:18
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0