Fick Mig Ett Gott Skratt

Som ni märkt så har jag inte direkt haft tid att blogga idag *tråkigt* men det har varit full rulle hela dagen idag.

Jobbet kallade som vanligt - där det finns en hel del att göra. Jag känner att jag vill städa undan efter mig innan nästa person är på plats. Sen vankas besök från HK på torsdag också. Spännande!

Efter jobbet åkte jag till Kista för att möta upp J. Vi har inte setts på evigheter så det var dags att göra något åt saken. Vi träffade T som stod och jobbade där också.
Medan J letade gardiner spanade jag efter en skolväska - men jag har bestämt att jag ska avvakta lite med väska då jag faktiskt inte vet hur mycket böcker jag kommer få.

Det roligaste idag hände mig ikväll när jag stannade vid Hemköp för att köpa lite mjölk på vägen hem. Jag tar den sista mjölken ur en kartong och inser snabbt att det droppar mjölk från mitt paket. Jag vet dock inte om det var mitt paket som läckte eller om det var från ett tidigare paket.
Det står en ur personalen och ordnar med mejerihyllan.

Jag frågar honom lite lätt: "det är inte mitt paket som läcker väl?"
Varpå han vänder på min förpackning och trycker lite för att se så att det inte kom ut någon mjölk.

PANG!!

Hela paketet exploderar både över honom och lite på mitt ben, vilket resulterade i att jag gapskrattar och han också.

"Jag tar nog ett annat paket för det där läckte en aning! Haha...!!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0