Ledig Dag

Gordon's Great Escape igår var bra - det var lite obehagligt att se honom äta orm på alla olika sätt bara.. Det skulle jag aldrig göra själv. Förlåt - det är inte meningen att på något sätt kränka eller trycka ner andra matkultuer - men ett hjärta som fortfarande slår?
Skulle aldrig falla mig in!!

Idag vaknade jag inte av klockan utan av ett sms där det stod: "Du kan hämta ut ditt paket från HM hos OKQ8 Runby efter klockan 17 idag".
Ursäkta mig nu men om jag ska hämta ut paketet idag efter klockan 17, varför skicka före klockan 10 då? *sen får jag ju skylla mig själv då jag hade mobilen på ljud.*

Jag ska också in till stan och fika med en ny klasskompis. Ja, du läste rätt, jag har redan kontakt med en i klassen. Det ska bli roligt!
Så ska snart göra mig klar för stan, tänkte att jag skulle leta efter ett par jeans till, dom jag har nu kommer gå sönder vilken sekund som helst. Så jag tänkte att det kanske är bättre att lägga pengar på dyra saker när jag fortfarande har lön - för som fattig student kommer jag nog inte kunna shoppa så mycket!


Såhär såg dom ut samma dag som jag köpt dom - idag är dom ljusblå och slitna till tusen!
(ursäkta bilden - ser lika trött ut där som jag känner mig idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0