"Komma Igång Månad"

Om ni tycker att inläggen inte är så sammanhängande just nu, så kan jag säga att jag håller mer. Januari månad brukar vara någon form av "komma igång" månad. Man har precis lämnat julen bakom sig och så vill man bara ta det lugnt innan nästa år drar igång på allvar. Jag är inne i en sådan period just nu.

Men från och med nästa vecka kommer det hända roliga saker igen och det kommer ni känna av på bloggen.

Just nu sitter jag och väntar ut tiden. Jag ska till tandläkaren snart. Det ser jag inte fram emot, fast samtidigt vill jag bli av med mina problem med tanden. Så jag får väl säga att jag hoppas att det går smärtfritt.
Wish me luck!

Skriver mer senare! :)
Puss på er..*

Kommentarer
Postat av: Gurkiss

Lycka till hos tandläkarn.



Ha de gott.

kram Gurkiss

2011-01-20 @ 09:15:06
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0