Marian Keyes

Tvätten i maskinen och kaffet i handen. Morgonen har börjat ganska lugnt.
Jag ska snart bege mig mot jobbet men jag har några timmar kvar hemma innan.

Det har varit några hektiska månader och jag har bara önskat att få ha lite lugna stunder. Många av er vet att jag tycker om att läsa. Det är något som jag gör för att koppla bort allt runt omkring mig, om bara för en liten stund.
Jag menar, det är inte alltid roligt att ta hand om dina sysslor här hemma. Men att orka och på något sätt känna att man ser fram emot det. Det är inte varje dag.

Jag ska strax åka till jobbet. Men tänkte koppla av lite innan det är dags.


Min nya Marian Keyes.
Om det är något jag gillar så är det att läsa lättsamma böcker under perioder när man känner sig extra trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0