Nystart

Efter att ha tagit en paus, ännu en gång, från min blogg har jag bestämt mig för att göra ett nytt försök.

 

Anledningen till att jag tagit en paus?
Det har berott på olika anledningar faktiskt. Min tanke var att jag skulle inrikta min blogg mer åt resor i samband med att jag gick den utbildning (TRAC) som jag gick. Däremot hade jag inte räknat med att jag skulle få så mycket annat att göra att jag skulle ”glömma bort” att blogga. Jag har även försökt att blogga på andra plattformar men kommer alltid tillbaka till blogg.se i alla fall.

 

Jag vill börja om på ny kula i och med det här inlägget men har samtidigt valt att behålla mina tidigare inlägg i alla fall. Det är ändå en del av bloggen och det vore synd att låta det försvinna.

 

Ser fram emot att blogga här igen.
Har saknat Risk Leads to Greatness!

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0