3 arbetsdagar kvar

Nog att jag har mått lite halvbra dom senaste veckorna. Men nu har jag bara 3 arbetsdagar kvar sen blir det lite långledigt. Då ska jag verkligen bara koppla av och göra vad jag vill.
På onsdag är det dags för "Modell för en dag" vilket jag ser fram emot mycket. Jag har alltid velat göra det och nu har jag fått chansen att göra det gratis... I Like!!

Det blir jag, Becca och Martina från mitt jobb som ska dit.
Jag har eventuellt hittat dom 3 plaggen som jag ska ta med mig dit. Det finns några grejer som jag måste kompletera med. Men jag ser fram emot det.

Snart är det ju också dags för 2010!!
Är det någon som har planer som han/hon skulle kunna dela med sig av?
Vi har väl några idéer själva. Men skulle vara bra om man kunde knyta ihop säcken.

I övrigt ska jag meddela er att jag kommer inte göra någonting alls. Jag tänker bara sova och ta det lugnt. Det är allt jag behöver just nu!

Nu ska jag gå och brygga lite kaffe för att sedan bege mig mot Kista. Ha de så bra allihopa!!

Pussa..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0