Julmat

Efter några dagar med jobb och slit så slog min feber ut. Jag har bara gått och väntat på att den ska komma.
Efter en trevlig glöggkväll hemma hos Kikka i mitt gamla Råcksta så slog det ut.

Jag hade svårt att köra hem i snön. Man såg ingenting när man kom ut på motorvägen och ju närmare hem jag kom destu djupare snö. Jag var på väg av vägen en gång och körde sedan med hjärtklappning hela vägen hem. När jag kom hem vurpade jag dessutom i snön.

Hur som helst så hade jag trevligt, slutet gav några missförstånd men jag hoppas att det inte är några sura miner. Allt gick som det skulle..

Vad händer här annars då?

Idag blir det julmat. B ska göra alla typer av rätter ni kan tänka er. Jag ska väl försöka göra något med. Hoppas bara att mitt huvud tillåter.

Janssons
Revbensspjäll
Julskinka
Köttbullar
Vörtbröd
Ischocklad
Knäck

Vi får se hur det går! :D

Ha de bäst!
Puss..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0