Målmedveten

Jag är uppe och on my way to work. Tiden har gått så fort, det är julafton imorgon och snart är det ett helt nytt år. Tiden har gått så fort.

Vad har jag hunnit med under det året som gått?

- Köpt två underbara katter
- Förlorat en av dom underbara katterna
- Högskoleprovet (som iofs inte gick så bra, missade dessutom det som var nu i höstas)
- Adopterat en ny underbar liten kisse
- Flyttat från Råcksta
- Tagit mitt körkort
- Efter att ha haft det lite sämre med ekonomin, så har jag lyckats få tillbaka den också

Det finns säkert en hel del andra saker som jag har hunnit med som jag inte ens kommer ihåg just nu. Jag är otroligt tacksam för allt jag har fått gå igenom i år. Trots det att allt inte har varit roligt, så kan jag säga att jag utan tvekan har lärt mig mycket om mig själv.

Jag har utan tvekan den bästa sambon som går att hitta. Han har ställt upp för mig genom allt och nu är det min tur att visa att jag finns där för honom också.
Tack för allt du har gjort för mig i år!

Mina föräldrar har också ställt upp i vått och tort. Vet inte om det hade funkat utan ert stöd. Jag vet att jag inte säger det ofta men jag älskar er!

Mina kompisar! Mina underbara flickor. Jag vet att ni vet att jag inte har varit med på ett tag. Ni vet också varför det har blivit så. Jag säger bara att 2010 kommer bli ett mycket bättre år. Mindre stress och mer nöje. Saknar er!


Målet från och med nu?

Jo, jag ska ta tag i en hel del grejer och se till att göra något bra av det. Jag tror inte att jag har varit såhär målmedveten sen länge. Det bästa med det hela är att jag verkar ha B med mig. Problemet är väl när och hur. Men det kommer antaligen bli så.

Talar om vad det är när det börjar närma sig. Inte än på ett tag.

Pusspuss..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0