Tack för uppvaktningen

Tack alla underbara som har varit med och firat min födelsedag. I fredags efter jobbet åkte jag hem till pappa och firade med mina föräldrar. Jag blev bjuden på god mat och trevligt sällskap.
Lasagne och sedan kaffe och tårta. Kittla dödsskönt i kistan.

I present fick jag ett presentkort på HM som senare förvandlades till en svart klänning som jag hade på mig i lördags när jag firade med mina vänner.
Jag fick en annan klänning av mamma som var jättefin. Jeansklänning. (för att jag måste börja använda det mer!)
Jag fick ett presentkort så att jag äntligen kan börja simma. Har planerat det ett bra tag nu. (Äntligen blir det av)
En bok som A på jobbet har rekommenderat fick jag också. Dorian Gray's Porträtt av Oscar Wilde.

Jag är mycket nöjd över mina presenter.

B jobbade hela helgen tyvärr. Förutom igår.
Vilket var lite tråkigt eftersom han då jobbade på min födelsedag och inte kunde vara med och fira. Jag fick min presnt dock. Så ska vi försöka fira lite nu i helgen som kommer. För då är vi båda lediga för första gången på ganska länge.
Jag och B ska till Irland den 26-29 april. Jag är hur glad som helst. Alla som känner mig väl vet att jag egentligen är född i fel land. Så man skulle kunna säga att jag ska åka hem några dagar i april! :P

Sist men inte minst vill jag bara tacka er alla som kom och firade mig i lördags. Jag är glad att alla kom in trots köer och kyla. Jag hade hur trevligt som helst.

Tack igen!
Nu ska jag tillbaka till mitt pluggande!

Puss på er..*

Kommentarer
Postat av: Nadja.

Grattis i efterskott sanna! :D PUSS!

2010-02-08 @ 16:15:26
URL: http://nattus.blogg.se/
Postat av: Madde (9c åsö haha)

Oh Dorian Gray's Porträtt är kanske den bästa boken som någonsin skrivits :)



Och Irland kanske det bästa landet någonsin, låter som du är lyckligt lottad, faktiskt. Hehe grattis!

2010-02-21 @ 15:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0