Veckans händelser

Jag ska verkligen sluta att be om ursäkt för att jag inte skriver här så ofta.
Ni får börja se det som en veckotidning eller i vissa fall månadsvis.

Veckan som varit har varit bra. B har varit i Åre och jag har fixat och donat. Mycket på jobbet men har varit på IKEA med en kompis och även varit på bio med jobbet. Vi såg "Vildingarnas land", som jag tyvärr inte tyckte så bra om.

På IKEA hittade jag och Becca saker hem till både henne och till oss. Det som återstår i vårt badrum nu är att måla om. Vilket jag också hade tänkt göra under den här veckan som B var borta.
Men vi får ta en sak i taget.

Jag kom in på min kurs. Jöken blir det nu för hela slanten. Eller ja, för 50 kr i alla fall. :P
Det är en distanskurs på 50%. Jag fick ett sms igår om att böckerna har kommit, nu väntar jag bara på att få mitt lösen till skolans intranät. Hoppas på att det kommer idag. Borde komma idag.

Fixat mina naglar har jag också gjort. Jag och Å åkte iväg i lördags. Vet inte om jag är supernöjd. Men det fungerar en stund i alla fall.

På fredag är det min födelsedag. Vilket jag i år kanske ser fram emot. Är det för att jag har lovat mig själv och mina vänner att 2010 ska bli ett bra år?

Händer en hel del med andra ord den här veckan:

Tis: Hämta ut mina skolböcker. Hämta en till nyckel till jobbet.
Ons: Jobba.
Tor: Tvätta och hämta hem lite nya möbler.
Fre: Födelsedag. Hem till mamma eller pappa?
Lör: Fira födelsedag.
Sön: Jobba.

Får se om jag kanske uppdaterar igen snart! :)
Pussa..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0