Lady Gaga

Hur många av er har sett Alice i Underlandet än?
Jag var och såg den igår med lilla Johanna. Det var första gången jag såg en film i 3D. Häftigt var det, men jag vet inte om det var bättre än "vanlig" film. Däremot måste jag säga att det här nog var första gången jag förstod handlingen i den här sagan.

Jag ger den 4+.
Eller vad säger du Johanna?

(bilderna jag tog igår kommer upp senare, sitter vid Bs dator)

Vad mer hände igår?

Jo, vi köpte biljetterna till Lady Gagas konsert. Yeeeey!
Det kommer bli hur kul som helst. Jag blev otroligt glad när jag hörde/såg att dom skulle släppa fler biljetter. 8/5 är det vår tur att se henne. Lär ju bli en grym show?




Helgen innebär middag ikväll, kalas imorgon. Mycket roligt att göra.
Men nu iväg till affären. Storhandla!!

Vad ska ni göra i helgen?

Pusspuss..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0