Dagen Innan Terminens Jobbigaste Vecka

Min mamma och pappa bor inte ihop och det gör inte jag heller. Trots omständigheterna så hade vi det ganska mysigt igår.
Jag hade det, trots omständigheterna, väldigt bra och hoppas att pappa kryar på sig snart.
Nu när jag var på väg till pendeln fick jag samma känsla som jag alltid får när jag är hemma på söder; jag är hemma!
Sen att jag kände mig som Ronja Rövardotter (när hon är som ruffsigast) det hör kanske hemma mer ute i skogen där jag bor.
Nu är jag på väg till jobbet!
Ser fram emot det - därefter blir det hem och tvätta/plugga. Min jobbigaste vecka i skolan hittills har kommit.
Men jag vet att när dom här kommande 9 skoldagarna är över, då har jag klarat av min första termin! YeeeY!

Kommentarer
Postat av: Ella

ohhh yees det har du verkligen gjort gummsan du vet team beeeest!!!pussssssssss

2011-12-11 @ 11:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0