Kopplar Inte

img_5662 (MMS)

Jag har inte uppdaterat bloggen på någon dag eller två nu, det är pga dålig koppling till internet. Jag har varken fått in blogg.se eller facebook särskilt bra. Tråkigt men så är det, så jag försöker nu uppdatera med ett sms! :) Idag har jag varit på jobbet - riktigt roligt med en julrush! Jag var förberedd på att stanna mycket längre än vad jag behövde men det löste sig.  För er som undrar vart jag jobbar så kan jag meddela att jag slutat på mitt jobb, sen fyra år tillbaka, och jobbar nu på Cervera. :)  Det är riktigt roligt och man är alltid glad!  Fast å andra sidan, vem är inte glad av att gå in i en Cervera-butik? ;) Jag vill be alla mina vänner om ursäkt för att jag inte varit så snabb på att höra av mig de senaste dagarna. Det har varit mycket i skolan och med annat så jag har på något sätt lyckats glömma bort! Hoppas att ni inte blir för arga på mg för det har inte varit min avsikt!  Kärlek till er alla..*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0