Lucia

Förra åter vid den här tiden var jag och mina två kompisar på Luciafirande i Globen. Tror att det var nu i helgen som var. :)

Det var en mysig tillställning - jag älskar när det är mörkt och massa ljus är tända. Jag sitter här och förbereder lite inför tentan imorgon. Jag vill ju inte att hela luciakänslan försvinner bara för att jag har tenta imorgon och jobb idag. Så jag tänkte att jag skulle ta en liten fika såhär innan jobbet.

Jag ser fram emot att åka till jobbet idag. Det känns som att saker börjar sätta sig nu och det är roligt att se att jag kan kombinera jobb med skola utan att det påverkar mina resultat.

Känner mig faktiskt ganska stolt över mig själv! ;) *det måste man få göra ibland*

Hur firar ni er Lucia idag?

Jag vill också passa på att gratta en liten tjej som fyller hela fyra år idag! Grattis Alice! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0