Min Julhelg I Korta Drag

Efter att ha legat på soffan och sovit hela dagen igår så åkte vi över till B:s familj för middag och spel.

Jag tror att det bestämdes igår att vi inte ska äta mer julmat i år. Det är ju så sjukt gott men man äter det i sånna mängder...!!
Vi åt hela kvällen och spelade lite spel - det var jättemysigt!


(Bild lånad av B:s Storasyster)


Hur var din jul?
Min var jättemysig. Det började hemma hos B:s familj. Vi åt mat och tittade på Kalle samtidigt. Det är alltid så mysig stämning där hemma så man känner sig alltid på bra humör.
Efter all julstress som varit så njöt vi bara för fulla muggar.

Efter att vi varit hos B:s familj skulle vi fira lite med min familj. Runt 18-tiden åkte vi över till min faster och övriga släkten. Vi dök upp mitt i julklappsutdelningen och stämingen var på topp! :D
Även om vi stannade en kort stund så var det roligt att hinna träffa alla.

Vi kom hem till pappa runt 20 då vi åt igen och sedan öppnade julklappar och fikade. Jag tror inte att jag har ätit så här mycket under samma dag någon gång. Jag känner typ hur jag rullar! Haha..

Både jag och B är nöjda med våra julklappar och dagen i sig var bara för mysig!

Hoppas att ni är lika nöjda med er jul som vi är med vår!

Nästa stora händelse - Nyår!! ;)

Puss på er..*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0