Produktiv Dag

img_2580 (MMS)

Dagen börjar lida mot sitt slut och även idag har det hänt mycket! Skolan började med företagsekonomi och fortsatte med flygkunskap. Under första delen av flygkunskapen fick jag agera lärare, vilket var roligt (inte så allvarligt) men jag är glad att jag inte har valt det yrket. Jag tror säkert att det är lättare när man vet vad man pratar om. Men shit vad man måste ha koll! :P Jag har även varit produktiv under kvällen så känner mig väldigt nöjd. Jag har hur mycket som helst kvar att göra men jag får vara lika produktiv imorgon helt enkelt. Förutom att vara produktiv så ska jag träffa J imorgon. Det känns som en evighet sen sist. Hon fyllde år för 3 veckor sedan och det var sist vi sågs. När man har setts flera gånger varje vecka sen man lärde känna varandra så är 1 gång var tredje vecka inte roligt! Så imorgon får vi ta igen allt med massa mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0