Skola och Julbak

Nu är det inte många dagar kvar till jullov för mig!
Jag vet att jag har skrivit det förr men jag skriver det igen, jag är ganska stolt över att jag klarat mig såhär bra den första terminen. Igår "kammade jag hem" ett till VG på en tenta och känner mig helt salig idag. Det är två betyg jag kommer få reda på idag. Det ena betyget känner jag mig inte lika orolig över som det andra, så håll tummarna för mig idag!

När jag kommer hem sen i eftermiddag så väntas det en heldag med att bara göra julmat och julgodis!
Jag har fått en önskning via min facebook att jag ska göra chocolate chip cookies men sen har jag även fått en fråga om recept på mintkyssar. Så senare under dagen kommer jag att lägga upp lite recpet och bilder på vad vi gör här hemma!!

Mysigt kommer det att bli!
Nästan som julafton för mig!!

Kommentarer
Postat av: Malinne- Mamma till Nellie och Tiffanie

SV: Snöbollar finns det nåt som heter och det är riktigt gott ;)

Sen kanske Snickers rutor,inte så juligt men gott ;)

2011-12-19 @ 13:44:01
URL: http://malinnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0