Snöslask Gör Inget Idag

På väg till skolan, tidigt idag igen, jag är inte världens morgonmänniska egentligen. Fast man vänjer sig ganska snabbt vid tidiga mornar. Det har även smittat av sig på helgerna. Det ska bli kul att få julbaka lite med finaste ikväll. Det är bland det bästa med julen tycker jag. Jag har alltid gillat att baka och när jag fortfarande bodde hemma så bakade vi lite varje jul. Sen jag och B flyttade ihop så har julstöket blivit lite mer. B står för all mat, han är grymt duktig, så gör jag allt godis! Sen lever ju jag för allt som har med julen att göra. Tidig morgon med snöslask gjorde mig ingenting idag. Ja, förutom att skorna blev blöta då! (går inte att lägga in en bild just nu, vet inte varför?! :/ )


Kommentarer
Postat av: Therese

sv ; jaa vet uscha hatar skolan :(

2011-12-09 @ 11:11:45
URL: http://thessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0