Min Jul

Första terminen är avklarad.
Jag väntar fortfarande in lite betyg och har lite att påbörja inför nästa termin men jag ska i det stora hela njuta av mitt jullov.

Idag ska jag jobba och när jag kommer hem ska jag fortsätta att baka julgodis. Jag har så svårt att förstå att det är julafton på lördag. (Ni får ursäkta men jag är verkligen som det där "lilla barnet på julafton" på julafton! ;) )

Vi kommer att fira med B och hans familj på dagen. I och med att det här är första året som vi får fira hela dagen så har vi fått dela upp dagen i tre olika delar. Alla vill hinna träffa oss och vi vill hinna träffa alla. :)

Mot eftermiddagen kommer vi att åka ut till min faster och farbror där mina föräldrar kommer att vara. Lite fika och mys blir det där för att sedan köra hem till pappa. Hos pappa kommer vi att spendera sista delen av dagen och trots att vi kommer att åka runt hela stan på lördag, så ser jag fram emot det jättemycket! :D



I och med att både jag och B har jobb nu fram till lördag så vet jag inte hur det blir med julgran! :(
Jag tyckte att vår förra året var så fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0