Vilken Dag!

Det har varit en lång dag idag men jag är riktigt glad över vad jag verkligen har presterat idag. :)
Jag har inte varit så aktiv på bloggen idag och det har sin förklaring. Tenta 1/3 (den här veckan), redovisning och en inlämningsuppgift!
Inte nog med det - efter skolan så gick jag och Ella hem till pappa och pluggade inför tentan på fredag, företagsekonomi!
Tro det eller ej, jag tror att jag hajar det hela nu.

Imorgon är det Lucia och både jag och B ska jobba eftermiddag-kväll.

Jag har redan planerat en morgon med kaffe och härlig frukost, sen blir det lite plugg innan jag åker till jobbet!
Jag vill bara avsluta det här inlägget med en hyllning till min fina klass, RTH11 - ni äger!!

Puss och godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0