Sats Idag - Fit I Sommar

Hej kära läsare!!

Jag har börjat träna. Så för er som ville slå vad om att jag INTE skulle börja. Ni kan ju... ja äta grus eller nåt! ;) Jag skojade bara.

Efter nästan 7 år ifrån träning (då mitt knä la av) har jag äntligen satt igång. Det ska bli skönt att känna sig piggare, att ha tid för bara en själv och skälvklart att märka skillnad på sig själv! :P

Jag åkte dit med B eftersom att han också tränar där och medan han gymmade så gick jag på Core. Även om jag inte kände av så mycket igår så drog det i vissa muskler och jag sa flera gånger då vi var ute och firade vår kompis födelsedag, att jag vill ha träningsvärk. Det får jag faktiskt äta upp idag. Mage, armar och ben gör verkligen skitont idag!!!
Men det är så det ska vara! :D


Det är som sagt, skönt att vara igång.
(Klicka på bilden för källa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0