Champagne och Minimuffins!

Helgen har inte kunnat bli bättre än den har varit. Då räknar jag inte med idag för jag har bara varit sjuk hela dagen. Nej, jag är inte bakis utan kroppen har tagit ledigt. Jag har varit helt uppåtväggarna stressad och nervös inför tentan som vi hade i fredags. Jag vill ju göra bra ifrån mig så det har tagit mycket på krafterna.

Helgen har annars bjudit på inte bara ett kärt återseende utan många!
Jag tog lite bilder under gårdagen men jag kommer inte att lägga upp dom på internet. Det blev inga bra bilder.
Det började med en mysig kväll hemma hos fina J. Champagne och minimuffins! *mums*

Senare på kvällen åkte vi in till Söder och jag träffade en stor mängd människor som jag gått i skolan med. Vart jag än tittade hittade jag någon!

Tack alla söta inblandade!
Nu ska jag försöka koppla av så att jag kan somna igen i god tid så att jag kommer upp imorgon!


Lånade denna bild av J



Kommentarer
Postat av: Johanna

Lät som en bra helg! :)

2011-10-03 @ 21:08:39
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0