Mot Cervera

Skolan slut för den här veckan. Eller ja, det är inte så att jag kommer att sitta som en soffpotatis imorgon direkt. Men jag kommer att sköta skolan från hemmet.

Min dag är inte slut än, nu är jag på väg till jobbet. Det var ett tag sen jag jobbade nu, så ser fram emot det. Det är dessutom skönt att jag kan få koppla bort allt annat om ens bara för en timma eller tre! ;)
Planen är att jag ska ha stabiliserat mig rent ekonomiskt nu efter en omtumlande omställning. Ja, det blir det ju om man går från att ha jobbat heltid till att plugga på heltid och få ut lite pengar från CSN. Men pengarna jag tjänar nu vill jag ska gå till vår Spanienresa i sommar (får berätta mer om den sen) samt en buffert om någonting skulle hända. Jag skulle helst av allt se att en del av pengarna jag tjänar kan stoppas undan och sedan användas till att betala tillbaka mitt CSN-lån. Det återstår dock att se! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0