Snabbuppdatering

Nej, nu har vi bestämt oss.. American Horror Story funkar inte. Jag kan inte se det för att det är sjukt obehagligt - kommer inte våga bo i hus efter att ha sett det lilla vi har sett. B gillar inte serien för att den är för konstig. Så vi får vänta på något bättre.. :P


Igår skulle vi ha haft klassfest hemma hos en i klassen, tråkigt nog blev det inställd pga personliga skäl.
Så jag åkte hem till Malena där vi lagade mat, åt massa glass och bara pratade. Planerade lite inför framtiden. Tänker jag på det blir jag helt till mig och vill sätta igång direkt. Däremot känns det som att det är mycket som tar emot just nu.. :/

Men som jag alltid säger - eller började säga när jag började - skam den som ger sig!

Jag kom hem ganska sent, halv 2 tror jag klockan var när jag gick och la mig, och idag ska jag luncha med J.

Sen blir det åter till böckerna. Jag satt hela förmiddagen igår och kommer behöva sitta med det ikväll också. Det är en ganska tuff bok att läsa. Det är mycket som inte går in lika lätt som med en svensk bok.

Jag fick min lönespec igår.. YEEEY! :P
Det känns skönt att ha koll på ekonomin igen. Spanien nästa.. (berättar mer om det ikväll, har inte hunnit än)




(Klicka här för källa)


Puss på er..*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0