Svar Till Emma

Jag har inte bloggat på ett tag nu och har på så vis missat en hel del kommentarer på mina inlägg.

Jag hade fått ett meddelande av en som heter Emma (vet inte vilken Emma det är) som frågade om det är så att jag och B inte bor ihop.

Jag vet inte om det är så att jag har varit otydlig i mina tidigare inlägg men visst bor jag och B tillsammans. Det var bara så att pappa var med om en liten (liten och liten, det beror på hur man ser det) olycka i vintras. Efter att han kom hem från sjukhuset så stannade jag och mamma över natten.

(Jag har dock tagit bort den kommentaren. Med tanke på B:s yrke så är han anonym i min blogg. Jag lägger inte upp några bilder där man ser hans ansikte eller skriver ut hans namn)


Lånade bilden av hans vän!


Kommentarer
Postat av: Sara

Fråga, jag tycker det är märkligt att om du nu vill ha din kille hemlig att du då borde ta bort honom längre tillbaka i din blogg. För vad jag kan se går det där att se hans namn, var ni bor och även bilder på honom och hans familj. Tycker därför det låter konstigt att du inte NU kan säga hans förnamn iaf. utsatta yrken som poliser etc kan ju visa sina namn i tv och på FB varför då inte din kille?!

Anledningen till att jag skriver detta är för jag stör mig på nya trenden med att bara använda en bokstav som smeknamn.



Hälsningar "S"

Svar: Hej "S"
Det händer saker i ens liv som gör att man ändrar sina uppfattningar om saker och ting. Anledningen till att jag nu vill hålla min sambo hemlig är dels på grund av att han önskar att vara det men också på grund av andra saker. Jag trodde att jag hade tagit bort alla inlägg med hans namn men du har tydligen hittat inlägg med hans namn. Miss av mig.

Jag skulle kunna ge honom ett smeknamn här på bloggen om jag vill det men att välja en bokstav är mycket lättare många gånger. Både när det gäller mina kompisar (som jag varierar med namn och bokstäver).

Hälsningar S
sannabromander.webblogg.se

2012-02-01 @ 22:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0