Lärt Mig Saker Under Sommaren

Vädret den här sommaren har inte varit så jättebra måste jag säga. Visst har vi haft några soliga dagar men inte har det varit många. Det är mest mulet och kvavt.
Jag började ju mitt sommarlov med att få ett färdigt badrum (de renoverade vårt gamla i nästan 10 veckor) och sedan åkte vi till Spaninen (Moraira för att vara exakt) med B's familj. Det var verkligen jättemysigt att få några dagar i sol och värme med god mat och gott att dricka.

Förra helgen var vi uppe hos B's kusin i Norrland, där vi firade hennes samt hennes sambos 30-års dag. Det var verkligen jätteroligt. Även om det är pinsamt att erkänna så har jag aldrig varit så långt uppe. Det har märkts under våra geografilektioner under terminen som var - det är lätt att lära sig ord men man lär sig lättare genom att besöka platserna.

Titta bara på bilden här nedan.

Det ska bli roligt att komma tillbaka till skolan och veta vad vi pratar om på geografilektionerna. Ska lägga upp lite andra bilder jag tog där uppe också men det får bli lite senare.

Storforsen, hur mäktig som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0