Listar Saker Jag Vill Göra

Vi har bott i den här lägenheten i snart tre år. Det har gått något sjukt snabbt - jag tog mitt körkort en vecka efter att vi flyttat in och en massa annat har hunnit hända under dessa tre år.

När vi flyttade in hit så var nästan alla väggar svarta eller typ mullvadsgrå. Det är fint - men jag vill ha ljus samt att vi var sugna på att ha in lite terrakotta i sovrummet sen vår tidigare lägenhet. Det vi har gjort hittills har varit att måla om i stora rummet (som vi väljer att kalla det), tapetserat i både tv-rum och i vårt sovrum. Nu som sagt så fick vi vårt badrum renoverat i början av sommaren så vi har kommit en bit på väg. Badrummet var verkligen helt fallfärdigt och nästintill vidrigt. Men inte längre.

Det jag nu vill göra är att:

  • Måla om i hallen
  • Måla om i stora rummet (där vi behöll en vägg svart som fondvägg)
  • Byta ut vår hallmöbel
  • Byta ut våra tvmöbler
  • Tapetera om i sovrummet

Färgerna vi valde då är färger som vi lessnat på idag. Däremot är det ju så att jag är student med en liten inkomst så vi kan ju inte göra allt på en gång. Drömma kan man alltid få göra i alla fall. :)

 


Badrum - Före

 



Badrum - Efter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0