Prag Eller Inte Prag?

Jag och B har pratat om att vi vill åka någonstans innan skolan börjar. Som jag sa igår så har vi varit i Spanien och i Luleå/Piteå under sommaren - men det vore mysigt om vi skulle hinna med en weekend helgen innan skolan börjar.

Först pratade vi om London (mitt älskade London) men i och med att det är OS där nu snart så kommer det ju att vara smockat med folk. Vi började då fundera på om Prag kanske skulle vara något.
Jag har varit där tidigare men kommer inte ihåg så mycket då jag var ganska liten - men det är en stad som både jag och B vill åka till.

Har ni något annat bra alternativ på weekendresa som ni skulle kunna dela med er av?



Puss på er..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0