Tillbaka Efter En Välbehövlig Break

Jag har saknat bloggen ett bra tag nu.
När jag slutade skriva hade jag tappat ork och lust på grund av olika anledningar. Jag försökte återuppta mitt skrivande några gånger men det gick bara inte.
Efter detta sommarlov som jag har så känner jag att jag vill ha mitt lilla kryphål där jag får skriva om precis vad jag vill. Jag är inte ute efter att bli nästa Blondinbella eller att tjäna pengar på mitt skrivande. Jag skriver inte så viktiga saker varje gång heller.
Sist jag bloggade hade jag precis börjat på min utbildning. Resekonsultsutbildningen. Ni kan säker se det i mina tidigare inlägg. Nu fortsätter jag med mina sista veckor på mitt sista sommarlov (någonsin) och även mitt sista år på utbildningen.
Men först jobba!
Vi hörs sen.
Puss puss..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0