It's Complicated

Mitt internet på telefonen gav med sig igår, kunde inte skicka sms, gå in på internet eller instagram mellan 21-00. Är det bara jag eller har Telenor strulat en del på senaste tiden?
Klassträffen som jag var på i onsdags var jättemysig. Det var roligt att träffa alla och bara få slappna av. Om ca 2 veckor är vi alla tillbaka i skolbänken. Egentligen är det helt sjukt!

Jag ser fram emot det faktiskt även om jag trivs med det jag gör nu. :)
Som sagt så var det jättetrevligt i onsdags och igår fick jag känna att jag lever - det var inte en rolig start på dagen och då tycker jag ändå att jag tog det lugnt.
Tack igen alla som var inblandade. :)

Efter en hel dag på jobbet kom jag hem till B vi åt pizza och tittade på en film som heter It's Complicated. Har ni inte sett den så tycker jag att ni ska se den. Både jag och B tyckte att den var bra. Väldigt verklighetstrogen.
Det var svårt att välja även när man satt i soffan och titta och jag grät som ett litet barn, vilket jag alltid gör i sådana filmer.

Det slumpar sig faktiskt att den går på tv på söndag klockan 21.
Missa den inte!



Ikväll blir det däremot lite mer action!! ;)
Återkommer om det senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0