Börjar Närma Mig 1 År

Snart, inte riktigt än men snart, har det gått ett helt år sedan jag slutade röka.
Jag tror att jag har klarat av det den här gången, det är nämligen tredje gången jag ger mig på det. Jag ska inte sticka under stolen med att det inte alltid är så lätt men det är bara att ta sig förbi det och fortsätta kämpa.
Jag tror, enligt mina erfarenheter, att man själv måste förstå varför man slutar. Det går inte att göra det för att man har lovat en kompis, sambo eller någon annan. Det här är något som gäller dig, bara dig!
 
Hur som helst, tänkte inte skriva så mycket om just det nu.
Däremot har jag lagt på mig några kilo sedan jag slutade röka. Vilket är helt naturligt. Fram till jul nu så tänkte jag att jag skulle gå ner de extra kilon som jag lagt på mig. Det återstår att se om jag lyckas med det eller inte.
 
Wish me luck!



Kommentarer
Postat av: Jessan

stolt över dig hjärtis <3

2012-10-18 @ 16:30:50
URL: http://enmyrailondon.blogg.se
Postat av: Anonym

Klart du klarar det! Sätt inte för höga mål var realistisk annars kroknar du. Lycka till ✌😀

Svar: Tack för tips och råd! Jag lovar att ta det lugnt. Jag vet att min kropp är ganska lätt att jobba med så det kommer nog att gå bra!
sannabromander.webblogg.se

2012-10-18 @ 18:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0