Dagarna Har Gått I 110

Jag tycker att det är ganska tråkigt att skriva mina inlägg från mobilen. Misstolka mig rätt, det är verkligen supersmidigt men jag förstår mig inte på alla inställningar då jag tycker att de bara fungerar via datorn.
 
Det plus att mina dagar har varit fullspäckade med saker att göra, är anledningen till att jag inte bloggat.
Nu skriver jag från mobilen men får lägga till bilder och sådant senare.
 
I fredags åkte jag hem efter jobbet, det kändes tungt men försökte sysselsätta mig med sådant som mina helger dels kommer att handla om i framtiden. Jag vill inte skriva ut det just nu utan jag tar det vid ett annat tillfälle. Där jag dels sitter vid en dator.
 
Igår åkte jag på en inflyttningsfest/dubbelfödelsedagsfest. Det var supermysigt! 
Ni har verkligen fått det riiiiktigt fint! Jag menar allvar när jag säger att Malena ska få renovera mitt nästa hem! Ni skulle ha sett!
 
Det var trevligt att träffa bekanta ansikten och det var riktigt god stämning. Jag var hemma runt 2 och är nu uppe för att åka till jobbet.
 
Skriver mer när jag är hemma igen!
Puss på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0