En Sväng Förbi Arlanda

Idag tänkte jag ta tillfället i akt och åka till Arlanda för att fota mig. Jag måste ju få tillträde till min praktikplats och för det krävs det ett foto.
Så medan ni läser det här springer jag runt hemma och försöker göra mig ordning för foto. (Älskar att man kan förinställa inlägg)
 
I eftermiddag blir det en dejt med klassen - det är sista gången vi ses samlade på ett bra tag. (Räknar då inte med lektionen på fredag).
Hur som helst så ska vi samlas och ta några glas, dämpa varandras nerver och bara ha roligt!
 
Jag får helt enkelt skriva mer senare. 
 
Pussa..*
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket!

Hoppas kortet gick bra och ta

Svar: Det gjorde det men ser inte helt okej ut om du frågar mig! :P
sannabromander.webblogg.se

2012-10-10 @ 18:49:35
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0