Första Dagen På Praktiken

Jag har varit hemma en stund men idag hade jag min första dag på Arlanda. Det har varit mycket intressant och jag är jättespänd på vad vi ska få lära oss imorgon.
 
Jag tror nästan att alla i klassen har varit lite nervöra inför idag och jag hoppas på att få lite uppdateringar på FB ikväll.
 
Ni som känner mig privat sedan tidigare och ni som nu kommer att följa min blogg (eller gör ni? :P) kommer förstå hur pass mycket jag älskar julen.
I helgen letade vi efter en sak på google som hade med jobbet att göra och vad kommer jag in på då?
 
Jo, titta på bilden nedan. Det skulle likagärna kunna har varit min blogg!
 
Besök: http://sannaschristmas.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Praktik på Arlanda spännande :)
Vad gör du där? Jag är inte nyfiken *s*

Åååh jag ÄLSKAR också julen. Det är ju sååå mycket och härligt på alla sätt och vis :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

2012-10-16 @ 21:30:53
Postat av: Gurkiss

Hoppsan hoppsan....
Jag glömde skriva i namn och blogg adress i kommentaren jag skickade dig innan....

Ha de gött :)

Kram Gurkiss

Svar: Jag pluggar till Resekonsult och i den utbildningen så ingår det tre praktikperioder. Jag har alltid älskat Arlanda och tyckte att det kändes naturligt att söka en av praktikerna där. Jag är inte nere bland resenärerna utan lite mer bakom kulisserna!
Julen är den bästa tiden på året om du frågar mig!
Jag hoppas på en massa glöggmys och julpyssel i år!

Ha de gott du med!!
sannabromander.webblogg.se

2012-10-16 @ 21:31:44
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0