Gräsänka Ikväll

B är nu iväg på kryssningen, han ringde precis från tax freen. 
 
Jag är faktiskt lite avundsjuk på honom just nu, det hade varit jätteroligt att få åka iväg på en kryssning. Jag unnar honom verkligen den här kvällen med sina vänner. Alla som är på båten nu ska känna sig lyckligt lottade för det är ett riktigt bra gäng som är med!
 
Imorgon ska jag dock ha lite roligt med mina vänner i klassen. Vin ska drickas och examensarbete ska planeras. Jag kan inte fatta att jag är utexaminerad om sju månader lite drygt. Tänk att det tog mig fem år från att jag tog studenten till att jag tog steget och vidareutbildade mig. Nu sitter jag här med mindre än två terminer kvar.
Är det rätt att man börjar bli lite sentimental redan nu?
 
Tack fina Bector och Maddis för en trevlig fika i eftermiddags. Det var riktigt mysigt!
 

Bilden är tagen 2009
 

Kommentarer
Postat av: sofie

Ingen panik hjärtat.. Tog åtta år för mig; snart är vi klara <3

Svar: Det känns lite overkligt tycker jag! Det har gått så fort. Snart är vi där och då ska vi fira! <3
sannabromander.webblogg.se

2012-10-08 @ 21:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0