Long overdue

Efter lektionerna idag satt vi kvar några i skolan och förberedde inför imorgon. Kartorna över Asien och Sydamerika har jag koll på (har du det? Testa här) och lite fakta har jag samlat också. Wish me luck.
 
Jag köpte ett par byxor på väg från skolan igår som visade sig vara försmå, så idag när jag hade lämnat skolan gick jag till Väsby Centrums HM för att byta. Där träffade jag två av vakterna jag brukade prata mest med när jag jobbade i Väsby och även min gamla kollega och även kusinbarn. Det var en ganska härlig break från skolan. Jag har haft lite dåligt samvete över att jag inte hälsat på på bra länge! Två flugor i en smäll! ;)
 
Nu har jag suttit här ett tag och som nämnt ovan, övat på kartor, och hoppas på att tentan imorgon går som den ska.
 
Byxorna är bytta och passar som de ska de med!
 

Jag gillar dem och jag håller med mina kompisar,
jag måste ha lite mer färg i min garderob.
HM: 299:-
 

Nu åter till lite kartor och sedan bad!
Hoppas att ni har en trevlig kväll där ute?
 
Puss på er..*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0