Trött Hela Tiden

Jag vet inte vad som hänt med mig den här helgen. Jag har varit aktiv i några timmar och sovit resterande timmar. Det är inte okej!
 
Idag har vi varit på en prommis och det var riktigt skönt. Hade vi kommit ut lite tidigare så hade jag kanske inte varit så seg idag. Sov en timma efter det också. Helt sjukt!
 
 
 
 
Nu ska jag däremot åka och handla, för nu ska det bakas. Ni får se vad det blir senare. Hoppas på att det blir riktigt gott. Kakor verkar somliga av mina nära gilla. Dock med olika kryddningar. Ni får säga vad ni tycker senare!
 

Kommentarer
Postat av: susanne

Hej!
Man måste få tillåta sig att vara trött ibland. Att " speeda" på i 110 varje dag är inte hälsosamt. Men vad gör man inte för att man skall hinna med allt man vill. Efter min jobbar helg så har jag tagit mig en " fri" dag med måsten;). Ha det bra! / kram Suss

2012-10-22 @ 11:26:40
URL: http://sussifartenigen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0