Vad Ska Man Leta Efter?

Sedan jag och B började använda Instagram (sunnymvb) så har vi blivit mer intresserade av att köpa en systemkamera.
Jag är inte ens hälften så bra på att fota som B är men det är något jag alltid velat ha. (ni som läst min blogg tidigare eller som känner mig privat vet att det är något jag är intresserad av att köpa)
 
En systemkamera är något som kostar pengar och därför vill man ju inte betala stora pengar för något som man inte vet är av rätt kvalitet. Speciellt inte när jag är student heller.
 
Har ni läsare några tips på vad det är man ska tänka på när man letar efter en systemkamera?
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Testa olika märken och välj det som ni tycker känns bäst. Nikon och Canon är ungefär jämnbra, ta den som ligger skönast i handen och som ni förstår er på menyerna bäst.

Svar: Tack för tipset!Det du säger stämmer ju faktiskt ganska bra. Förstår man den och den känns bra så är det ju det viktigaste. :kr
sannabromander.webblogg.se

2012-10-05 @ 09:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0